رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی ما افزایش درآمد مردم، خودکفایی و فروش محصولات آنان است.

محور کار ما اشتغال، و مردم داری اصل کار ماست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، فتاح  رئیس بنیاد مستضعفان انقاب اسلامی در شورای ادارای به منظور بررسی سند توسعه میان مدت شهرستان درمیان، گفت: عواید منابع بنیاد در خراسان جندبی باید در داخل استان هزینه شود و این کار انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه امام به دین خدا دعوت کرد و ما فرزند آن دوران هستیم، افزود: خداوند وعده داده که ظالمان را نابود خواهد کرد.

فتاح بیان کرد: طاغوت‌ها و ظالمان با ظلم و ناکارآمدی، خود را نابود کردند چراکه در زمین فساد کردند و هنر خدا این است که این حکومت‌ها را به دست مردم نابود کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه طبق وعده خداوند مستضعفان امین و وارث زمین می‌شوند و این اتفاق خواهد افتاد، اظهار کرد: واقعه انقلاب امام، نسیمی از آخرالزمان است و باید خود را آماده کنیم و مومن به وعده‌های خداوند باشیم.

او با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و داغی که سپاه بر دل آمریکایی‌ها گذاشت، تصریح کرد: آمریکا، سردار سلیمانی را در ظاهر از ما گرفت، اما در واقعیت این شهید را دوباره به ما هدیه دادند.

فتاح با بیان اینکه اکنون حاج قاسم زنده‌تر از زمان حیاتش فرماندهی می‌کند، ادامه داد: باید به نظام، انقلاب و رهبری مومن باشیم و اگر این گونه باشد طرف معامله خداوند قرار می‌گیریم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیان کرد: خداوند نفس پاک مومن را می‌خرد و این ساده‌ترین و پرمنفعت‌ترین معامله در عالم است.

او با بیان اینکه سعی کردیم در  جهت کمک به این استان تلاش کنیم، گفت: سعی می‌کنیم در این راه به وظیفه خود عمل کنیم چراکه اموال بنیاد مستضعفان متعلق به مردم است.

فتاح با بیان اینکه با دولت هماهنگ کار می‌کنیم،افزود :زمانی که بنیاد مستضعفان در این منطقه کار می‌کند، جای دولت را نمی‌گیرد بلکه در کنار دولت و هماهنگ با آن عمل می‌کند.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه در برابر مردم باید خاضع باشیم نه مدیر، ادامه داد: خدمت به مردم خدمت در راه خداوند است.

او با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های خراسان جنوبی و شهرستان درمیان، تصریح کرد: برنامه زمان‌بندی نباید طولانی شود و مردم باید آثار کار‌ها را در سریع‌ترین زمان ببینند.

فتاح عنوان کرد: بخشی از عملکرد ما در شهرستان درمیان در قالب فعالیت‌های گروه‌های جهادی خواهد بود.

او اظهار کرد: تعهداتی با وزارت ورزش و وزارت بهداشت در قالب تفاهم نامه منعقد شده است و  اگر مسائل مطرح شده در این جلسه در قالب این تفاهم‌نامه‌ها بگنجد قطعا عمل خواهیم کرد.

پیوستن درمیان به مناطق آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان 

فتاح از اضافه شدن شهرستان درمیان به ١٣ منطقه هدف این بنیاد در طرح آبادانی و پیشرفت خبر داد و گفت: بنیاد مستضعفان در این منطقه مستقر خواهد شد تا شاهد آبادانی و پیشرفت روزافزون درمیان باشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه  همه ما باید مردمدار و در برابر مردم خاضع باشیم افزود:  اگر در استان زمین‌های بنیاد فروخته می‌شود، پول آن باید در همین استان بماند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.