بخشدار تیکمه داش گفت:بعد از ساعت‌ها تلاش طاقت فرسا مادر باردار با کمک اکیپ‌های امدادی و با سلامت کامل به بیمارستان استاد شهریار بستان آباد انتقال داده شد.

نجات مادر باردار گرفتار در برف در شهرستان بستان ابادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، ابولی بخشدار تیکمه داش با بیان اینکه بارش برف تمامی راه ارتباطی ۱۰۰ روستا در بخش تیکمه داش را بسته است گفت:با اعلام نیاز برای امداد رسانی به مادر باردار ستاد بحران شهرستان به دستور فرماندار برای نجات مادر و فرزند او در تیکمه داش تشکیل شد.

او گفت:مادر باردار از اهالی روستای قره چای حاج علی در بخش تیکمه داش بوده که با تلاش اکیپ راهداری ، چهار تیم از هلال احمر و اکیپ‌های شبکه بهداشت و درمان به روستای مذکور اعزام شدند.

بخشدار تیکمه داش افزود:بعد از ساعت‌ها تلاش طاقت فرسا مادر باردار با کمک اکیپ‌های اعزامی و با سلامت کامل به بیمارستان استاد شهریار بستان آباد انتقال داده شد.

او وضعیت راه‌های اصلی در حوزه تیکمه داش را باز عنوان کرد و افزود:متاسفانه مسدود شدن آزادراه و هدایت بار ترافیکی به جاده قدیم باعث ترافیک سنگین در جاده قدیم بستان آباد به سمت میانه شده است. 

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
اینجا روستا ما