فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: حضور مردم شریف و شهید پرور در راهپیمائی روز ۲۲ بهمن ماه را موجب یاس و نا امیدی دنیای استکبار است.

۲۲ بهمن روز یاس و نا امیدی دنیای استکبار

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در جمع کارکنان انتظامی شهرستان، با اشاره به آمادگی پلیس به منظور تامین نظم و امنیت و فراهم کردن بستر حضور گسترده مردم غیور و فهیم شهرستان دره شهر در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن گفت: حضور گسترده مردم و دانش آموزان و اقشار مختلف جامعه در راهپیمائی ۲۲ بهمن ماه، موجب یاس و ناامیدی دنیای استکبار از توطئه‌های خود می‌شود.

او با اشاره به پیش بینی تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ۲۲ بهمن در شهرستان دره شهر، افزود: نظم و امنیت مسیر‌های این راهپیمائی عظیم و همچنین محدودیت‌های ترافیکی ویژه این روز توسط پلیس به خوبی انجام خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر مطرح  کرد: ۲۲ بهمن یک روز سرنوشت ساز برای ملت ما بوده و این روز یادآور جانفشانی غیور مردان پیرو خط امام و مقاومت و ایستادگی ملت ایران اسلامی بر سر حقانیت خویش است.

 جمالوندی بیان کرد: پلیس نیز به سهم خود در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شرکت خواهد کرد و با برقراری نظم و امنیت در این روز وظیفه خود را در مشارکت با مردم شهید پرور شهرستان به مرحله اجراء خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.