واژگونی تانکر حامل بنزین در مسیر گمرک دوغارون

رئیس پلیس راه تایباد گفت: صبح امروز بی‌احتیاطی راننده منجر به واژگونی تانکر حامل محموله بنزین در محور تایباد به گمرک دوغارون شد.

سرهنگ عباسعلی یزدانی نیا رئیس پلیس راه تایباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: صبح امروز در پی گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه کامیون ایرانی حامل محموله بنزین از مبدا اراک به مقصد دوغارون نیرو‌های پلیس راه بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و با مسدود کردن مسیر از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کردند.

او تصریح کرد: کامیون موردنظر در کیلومتر ۱۰ محور تایباد به گمرک دوغارون به علت خستگی، خواب آلودگی و عدم کنترل راننده واژگون شد.

رئیس پلیس راه تایباد  خسارت وارده در این حادثه را حدود ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: این حادثه خوشبختانه مصدوم نداشت و محور با حضور به موقع فرماندار، پلیس راه، نیروی انتظامی، راهداری، آتش نشانی، هلال احمر در ساعات اولیه حادثه مسدود و پس از پنج ساعت تلاش نیرو‌های حاضر در صحنه بازگشایی شد.

یزدانی نیا افزود: رانندگان برای جلوگیری از حوادث اینچنینی بهتر است در هنگام خستگی و خواب آلودگی کمی استراحت کرده تا خطری برای خود و دیگران به وجود نیاورند.

گمرک دوغارون در ۲۵۰ کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد و روزانه حدود چهار هزار مسافر از این مرز تردد می‌کنند.
 
انتهای پیام// ا.چ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار