در بسته حوادث ۱۷ اسفند بخوانید؛

سارق حرفه‌ای در اهواز به بن بست قانون رسید/ معتادان و خرده فروشان موادمخدر دستگیر شدند

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۱۷ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۱۷ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری سارق به عنف با ۱۵ فقره سرقت در اهواز

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه، توسط راکب یک موتور سیکلت در برخی از نقاط شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۲۲ شهرستان اهواز با کار اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس وهدفمند سارق را درحالی که باپرسه زدن درکوچه‌های خلوت قصد سرقت از یک شهروند داشت، شناسایی و در عملیاتی دستگیر کردند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: متهم پس از شناسایی توسط مالباختگان در بازجویی‌های پلیس به ۱۵ فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه بازسازی صحنه سرقت با حضور ۱۵ مالباخته و متهم انجام شده بیان کرد: سارق پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در رامهرمز اجرا شد

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: به منظور مبارزه جدی با هنجارشکنان با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در مناطق جرم خیز و آلوده به مرحله اجراء در آمد.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح ۲ خرده فروش مواد مخدر و ۱۰ نفر معتاد پر خطر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: در این رابطه ۴۲۰ گرم انواع مواد مخدر، ۲ حقه وافور، ۲ دستگاه ترازوی توزین کشف شد.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان با جدیت ادامه خواهد داشت و با همکاری مردم و با عزم جدی پلیس، عرصه را برای جولان مخلان امنیت و آسایش مردم، روز به روز تنگ‌تر خواهیم کرد.

سارقان اماکن خصوصی در دزفول دستگیر شدند

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در برخی نقاط این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی بیان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول اذعان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.