رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: نوروز ۹۹، فضای مجازی و خانه شهروندان قزوینی میزبان جشنواره نوروزی «قزوین شاداب» است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد درافشانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: جشنواره نوروزی «قزوین شاداب» با برنامه‌ها و مسابقات متنوع تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ میهمان همشهریان در فضای مجازی و خانه هایشان است.

درافشانی افزود: مسابقه عکس از هفت سین‌های نوروزی، مسابقه زیباترین عکس پدر و فرزند با عنوان «پدرانه»، مسابقه خوشنویسی و مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع «نوروز و شکست کرونا» و مسابقه خلاقانه‌ترین بازی خانگی از جمله برنامه‌های این جشنواره نوروزی است که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس فضای مجازی ۰۹۰۱۸۰۸۷۴۵۵ ارسال کنند.

او اضافه کرد: به منظور تجمع نکردن شهروندان در شهر، انتشار کتاب‌های صوتی در کانال تلگرامی بلدیه، کاروان نوروزی با دوچرخه همراه با اجرای ساز و دهل در سطح شهر قزوین از برنامه‌های جشنواره نوروزی «قزوین شاداب» است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: خانه تکانی نوروزی کتاب، از دیگر برنامه‌های جشنواره نوروزی «قزوین شاداب» است که علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تحویل دهند.

درافشانی در پایان افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به آدرس فضای مجازی ۰۹۰۱۸۰۸۷۴۵۵ ارسال کنند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: عید نوروز ، نوروز 99
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار