رئیس بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد گفت: خیران این شهرستان ۲۰۰ میلیون ریال کمک نقدی برای مقابله با ویروس کرونا اهدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سجاد احمدی جورقی رئیس بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد گفت: این کمک ها با هدف مبارزه با ویروس کرونا و تجهیز بیمارستان حضرت قائم (عج) برای افزایش اقدامات پیشگیرانه انجام شده است.

او، با تقدیر از خیران عرصه سلامت بیان کرد: آنچه ارزش انسانی و وجهه‌ اخلاقی هرگونه فعالیت خیرخواهانه و خداپسندانه را از موارد مشابه آن متمایز می‌سازد علاوه بر عنصر اختیار و اراده‌ خود در کمال آزادی، هم‌نوایی و نیت الهی در انجام این‌گونه فرایض دینی و اخلاقی است.

 جورقی با اشاره به اینکه خیران با مشارکت خود در بخش های مختلف سلامت می‌توانند از بار سنگینی که بر دوش دولت قرار دارد بکاهند، تصریح کرد: فعالیت های عام‌المنفعه و خیران برای تحقق منافع عمومی و همگانی طراحی‌شده و اثرات مثبت آن به عموم مردم بازمی‌گردد.

رئیس بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد ادامه داد: با جمع‌آوری مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال نسبت به خریداری و اهدا ۵۶۰ عدد گان ضخیم، ۷۰۰ عدد گان معمولی و ۱۶۰ عدد کیت مخصوص حفاظت فردی و تعدادی ماسک اقدام  شده است.

امید بهرامی نیک‌اندیش فیروزآبادی، اهداگر تجهیزات بهداشتی نیز افزود: در این مقطع زمانی هر ایرانی که ظرفیت کمک برای مبارزه با ویروس کرونا را دارد، باید به میدان بیاید.

او، اضافه کرد: برخی از هموطنان ما با علم پزشکی و تخصصی که در عرصه بهداشت و درمان دارند به میدان آمدند و بنده نیز به‌عنوان متولی و هماهنگ‌کننده، برای دریافت کمک‌های مردمی با همکاری خیران عرصه بهداشت احساس تکلیف کرده و در این زمینه پا به عرصه خدمت گذاشتم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار