مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: همزمان با شیوع کرونا در استان، ۶۲ پست ویژه به منظور انجام غربالگری در نقاط مختلف برپا شد.

علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان همزمان با سایر استان های کشور، مقابله با این ویروس از سوی دستگاه های مختلف از جمله هلال احمر آغاز گردید.

حضور هلال احمر در جبهه مقابله با کرونا/بیش از ۱۰۶ هزار نفر غربالگری شدند

او افزود: هلال احمر استان خوزستان هم همپای سایر دستگاه‌های امدادی، کادر پزشکی و درمانی اقدام به برپایی ۶۲ پست ویژه غربالگری، تب سنجی و آموزش همگانی در سراسر استان کرده است و ۲۴۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمت به شهروندان هستند.

خدادادی بیان داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ۱۰۶ هزار و ۴۳۶ نفر مورد تب سنجی قرار گرفته اند و ۶۴ هزار ۲۹ بروشور آموزشی و اطلاع رسانی نیز بین شهروندان توزیع شده است.

حضور هلال احمر در جبهه مقابله با کرونا/بیش از ۱۰۶ هزار نفر غربالگری شدند

مدیر عامل هلال احمر استان خوزستان، توزیع ۱۳ هزار و  ۶۸۲ عدد ماسک و ۲۱ هزار و ۳۵۶ عدد ژل و سایر مواد ضد عفونی را از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر عنوان کرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: جمعیت هلال احمر خوزستان با تمام توان خود به فعالیت‌های امدادی و خدمات رسانی ادامه می‌دهد و همچون بحران‌های گذشته در صحنه حضور دارد.

حضور هلال احمر در جبهه مقابله با کرونا/بیش از ۱۰۶ هزار نفر غربالگری شدند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار