چند باشگاه بزرگ اروپایی قصد دارند در نقل و انتقالات تابستانی ستاره ۲۲ ساله اینتر میلان را به خدمت بگیرند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال چلسی برای تقویت خط حمله تیمش از مسئولان باشگاه درخواست کرده مبلغ پیشنهادی به اینتر میلان برای جذب لوتارو مارتینز را افزایش دهند. با این حال منچسترسیتی و بارسلونا هم رقبای جدی چلسی برای جذب لوتارو مارتینز هستند.  

مارتینز که از سال ۲۰۱۸ به اینتر میلان پیوست، تاکنون در ۶۶ بازی برای این تیم به میدان رفته و ۲۵ گل به ثمر رسانده است. عملکرد خوب مارتینز در سن سیرو، توجه برخی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به او معطوف کرده است.


بیشتر بخوانید: مارتینز و هالند، گزینه‌های جدید بارسلونا برای جانشینی سوارز


بارسلونا و رئال مادرید از باشگاه‌های خواهان مارتینز به شمار می‌روند، اما بارسلونا نگاه جدی تری نسبت به جذب ستاره آرژانتینی دارد و سران باشگاه در صددند مارتینز را با قراردادی بلند مدت به عنوان جایگزین لوئیز سوارز به نیوکمپ بیاورند.  

به گزارش اسپوتینک منچستر سیتی و چلسی هم قصد دارند با قراردادی نجومی و با پیشنهادی بی سابقه در بازار نقل و انتقالات اروپایی، خیالشان را از جذب مارتینز راحت کنند.  

منچستر سیتی به دنبال یک جانشین برای سرخیو آگوئرو است، در حالی که چلسی با جذب یک مهاجم گلزن می‌خواهد فشار خط حمله که اکنون روی دوش تامی آبراهام است را کمتر کند.


بیشتر بخوانید: تلاش بارسلونا برای انتقال قرضی ستاره آرسنال


با وجود پیشنهاد‌های قابل توجه باشگاه‌های اروپایی به مارتینز، ستاره ۲۲ ساله اینتر میلان اعلام کرد قصد دارد با نراتزوری به قهرمانی سری آ دست پیدا کند و تا پایان سال در این تیم می‌ماند.  در نهایت باید دید مارتینز و اینتر میلان در پایان فصل چه تصمیمی خواهند گرفت و این مهاجم گلزن فصل بعد با پیراهن کدام تیم به میدان می‌رود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار