فرمانده انتظامی تبریز گفت: ۲ جوان موبایل قاپ در این شهرستان دستگیر و به ۲۶ فقره سرقت موبایل اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،فرهنگ نوروزیفرمانده انتظامی تبریز افزود: دستگیری این افراد در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی در سطح این شهرستان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و کار‌های اطلاعاتی در این زمینه آغاز شد.

او اظهار داشت: در این راستا گشت زنی‌های هدفمند در سطح شهر و مکان‌های شلوغ و پرتردد افزایش یافت و گشت موتورسوار کلانتری ۱۶، سارق موبایل قاپ را هنگام سرقت مشاهده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی تبریز با بیان اینکه همدست متهم نیز در این عملیات دستگیر شد، گفت: این افراد با همدستی هم اقدام به سرقت می‌کردند و در بازرسی از مخفیگاه سارقان دستگیر شده تعداد ۸ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

سرهنگ نوروزی با بیان اینکه تاکنون ۶ نفر از مال باختگان در بدو ورود به کلانتری متهمان را شناسایی کرده اند، ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده توسط ماموران مشخص شد هر ۲ سارق جوان سابقه‌دار و حرفه‌ای بوده و سوابق متعدد کیفری دارند.

او از شهروندان خواست توصیه‌های پلیس را برای پیشگیری از وقوع سرقت جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار