فرماندار دشت آزادگان و رئیس قرارگاه هماهنگی مبارزه با بیماری کرونا گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی صنوف این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان و رئیس قرارگاه هماهنگی مبارزه با بیماری کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در قرارگاه هماهنگی مبارزه با کرونا و برای حفظ سلامتی کسبه و مردم در برابر ویروس کرونا  تمامی اصناف و مغازه‌های بازار بجز مراکز عرضه موادغذایی، اقلام بهداشتی و ضروری در محدوده بازار سوسنگرد و دیگر شهر‌های شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

تمامی صنوف در دشت آزادگان تعطیل شدند

او بیان داشت: سلامت شهروندان برای ما بسیار مهم بوده و تلاش همه مسولان جلوگیری از گسترش ویروس کرونا است و با توجه به اینکه حضور نداشتن مردم در بازار و اماکن عمومی نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال این ویروس خواهد داشت، این تصمیم اتخاذ گردید و یقینا" همکاری همه صنوف در جلوگیری از انتشار این بیماری موثر خواهد بود.

تمامی صنوف در دشت آزادگان تعطیل شدند

سیلاوی با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و پرهیز از حضور در اجتماعات از مردم، بازاریان و کسبه خواست که همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند و برای حفظ سلامتی خودشان تا اطلاع بعدی از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر و شهرستان خودداری کنند و در خانه هایشان بمانند.

تمامی صنوف در دشت آزادگان تعطیل شدند

تمامی صنوف در دشت آزادگان تعطیل شدند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار