نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تب سنجی ۷۶ هزار و ۷۲۵ نفر در فارس، در هشتمین روز از سال نو خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن مقدمی گفت: با فعالیت تیم های سلامت در فارس طی ایام نوروز، هزار و ۴۷۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شد که در این بازدیدها، ۱۲ نانوایی متخلف و همچنین ۴۸ تالار پذیرایی، رستوران، چلوکبابی، هتل، مسافرخانه، مهمانپذیر و آرایشگاه متخلف در هشتمین روز از فروردین شناسایی شده و تعطیل شد.

او انجام ۱۳ ماموریت با حضور تیم های واکنش سریع و ۹ مورد بازدید از پایانه مسافربری استان را از دیگر خدمات تیم های سلامت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی ۲۴ ساعت گذشته برشمرد و ادامه داد: همچنین با تلاش تیم های سلامت روان مجموعه دانشگاه، در این بازه زمانی، هزار و ۳۸۵ مورد خدمات مشاوره روانشناختی ارائه شده است.

نماینده هیات رئیسه دانشگاه در ستاد نوروزی، آمار مراجعه مردمی به بخش های اورژانس مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های استان را در این روز، دو هزار و ۳۶۱ مورد اعلام کرد و گفت: با کمک تیم های پزشکی، در هشتمین روز از فروردین، علاوه بر انجام ۱۱۶ مورد عمل جراحی، به ۴۷ مصدوم سوانح ترافیکی مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی، همچنین ۶۶ بیمار دارای علایم تنفسی و ۶۸ بیمار دارای علایم گوارشی نیز ارائه خدمت شد.

مقدمی نیروهای اورژانس استان را از دیگر اعضای مهم مجموعه سلامت استان دانست که طی ۲۴ ساعت گذشته، با حضور در ۳۱ سانحه ترافیکی جاده ای، ۲۳۷ ماموریت جاده ای غیرترافیکی، ۳۴ ماموریت ترافیکی و ۳۳۷ ماموریت غیرترافیکی در شهرهای استان، به مردم خدمت رسانی کرده اند.

معاون آموزشی دانشگاه اضافه کرد: در پی سوانح ترافیکی این روز، ۶۳ مصدوم بستری و هفت مصدوم نیز با تلاش نیروهای اورژانس به صورت سرپایی مداوا شدند، همچنین یک مورد پرواز بالگرد اورژانس فارس انجام شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار