مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: ستاد‌های بحران شهرستان‌ها آماده‌باش کامل هستند و امکانات استان برای مقابله با سیل مهیاست.

مجید سعیدی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در جریان سیل هفته گذشته در جنوب این استان، خوشبختانه تمامی مناطق به حالت عادی برگشتند.

او افزود: اکنون پس از آرامش نسبی ایجاد شده در مناطق سیل زده از روز گذشته مجدد شاهد ورود سامانه بارشی در استان هستیم و امروز و فردا شدت بارش‌ها بیشتر خواهد بود.

 

سعیدی تصریح کرد: بر طبق پیش‌بینی هواشناسی در برخی مناطق استان بارش‌های سنگینی خواهیم داشت.

او گفت: تمام ستاد‌های مدیریت بحران شهرستان‌ها آماده باش هستند و ابلاغیه‌ها و هشدار‌ها به آنان ارسال شده است و تاکید شده که از تمام امکانات موجود شهرستانی برای مقابله با سیل و سیلاب استفاده کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان بیان داشت: مردم بایستی به اطلاعیه‌های ستاد بحران توجه کنند وضمن اینکه هشدار‌ها را جدی می گیرند در ایام بارندگی از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

 

او افزود: آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیرها و طغیان رودخانه‌ها مهمترین وضعیت هشداری است که تاکنون اعلام و از سوی سازمان هواشناسی نیز اخطاریه صادر شده است و بنابراین عبور از این بحران نیز به کمک مردم بستگی دارد تا کمترین حوادث را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
H. R
۱۰:۲۶ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
اگه دنیارو آب ببره
آخرین اخبار