فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شهربابک از تولید روزانه ۳ هزار ماسک در شهربابک خبر داد.

سرهنگ حسین امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  گفت: بسیج و سپاه پاسداران به‌عنوان نهادی دلسوز که خود را سپر بلای مردم می‌داند همواره در کنار مردم این مرز و بوم بوده و این همراهی به ویژه در هنگام مصائب و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و... برجسته و مشهود بوده است.

او افزود: در این شرایط که دنیا در معرض ویروس کرونا واقع شده و حرکت‌هایی برای مقابله با این بیماری از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شهربابک شکل گرفته است.

سرهنگ امیری ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین سال جدید، برخی اقدامات بسیج و سپاه شهرستان شهربابک را برشمرد و بیان داشت: اطلاع رسانی در مورد خطر کرونا و ماندن در خانه با ماشین بلندگو دار در تمامی محلات و کوچه‌های شهرستان به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر، توزیع بروشور آموزشی در مورد بیماری منحوس کرونا به تعداد ۵ هزار برگ از جمله اقدامات ما بوده است.

او با بیان اینکه تهیه و انعکاس کلیپ از هشدار‌های رییس مرکز بهداشت شهرستان، آموزش‌های پیشگیری در فضای مجازی و همچنین تکذیب شایعات از دیگر فعالیت‌های انجام شده است، اظهار داشت: کنترل عبور و مرور با ایجاد پست‌های ایست و بازرسی به منظور مقابله با شیوع کرونا در مبادی ورودی شهر به صورت سه شیفت ۲۴ ساعته در میدان چهارده معصوم، ورودی شهر خورسند، ورودی از سمت سهراب و اشکور، ورودی شهر خاتون اباد، جوزم و دهج، استبرق، آبدر با بکار گیری ۶۰۰ نفر نیروی بسیجی نیز از دیگر اقدامات ماست.

سرهنگ امیری به ارسال پیامک‌های شهرستانی با موضوع پیشگیری و نصب بنر‌های آموزشی توسط ناحیه مقاومت بسیج شهربابک اشاره کرد و افزود: ضدعفونی و گندزدایی معابر، اماکن و ساختمان‌های سطح شهر و همچنین مناطق شلوغ و پرتردد با ظرفیت ۳۰ نفر نیروی بسیجی نیز از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

او از ضدعفونی عابر بانک‌ها و pos فروشگاه‌های شلوغ و بررسی و رصد تردد‌های غیربومی‌ها در سطح شهرستان نام برد و بیان داشت: شناسایی افراد غیربومی میهمان در شهربابک و شناسایی افراد بومی‌ای که از شهر‌های آلوده به ویروس به شهرستان آمده اند و نیز رصد اماکن پر ازدحام و غیرمجاز که در این ایام موظف به رعایت نکات بهداشتی بوده اند، از اقدامات ما بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهربابک از راه اندازی کارگاه دوخت ماسک به تعداد ۳ هزار ماسک در روز و تولید روزانه هزار عدد دستکش یکبار مصرف خبر داد و تصریح کرد: ۱۵ هزار عدد ماسک طبی در شهرستان و ۲۵۰ بسته کمک معیشتی برای افرادی که بواسطه کرونا دچار مشکلات حاد اقتصادی شدند را توزیع کردیم.

او ضمن قدردانی از مردم ولایت مدار شهربابک به خاطر همراهی در انجام تمامی اقدامات پیشگیرانه ابراز امیدواری کرد: همانطور تا کنون خدمت گذاران خود در شهرستان را یاری کرده اند تا پایان و نابودی این ویروس نیز کماکان با همکاری خود همراه ما باشند.

سرهنگ امیری گفت: از کادر درمانی شهرستان که در خط مقدم مبارزه با این ویروس، انجام وظیفه می‌کنند و با تلاش و راهنمایی‌های خود ما را در مدیریت این بحران یاری می‌کنند سپاسگزاری می کنم.

انتهای پیام / ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار