وجیه اله زندی فر با اعلام این خبر گفت: روزانه بیش از ۲۵۰۰ ماسک و ۵۰ لباس مخصوص پزشکی (گان) توسط همکاران در آموزش و پرورش شهرستان دورود تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان دورود در ادامه افزود:کانون فرهنگی تربیتی امام علی (ع) با مشارکت سپاه پاسداران اقدام به تشکیل کارگاه تولید ماسک نموده است.

وجیه اله زندی فر گفت: در این کارگاه مواد اولیه مخصوص از طریق سپاه پاسداران شهرستان تهیه گردیده و آماده سازی ماسک‌ها توسط کانون فرهنگی تربیتی امام علی (ع) انجام می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ماسک‌ها پس از تولید و بسته بندی بهداشتی و اصولی توسط گروه‌های جهادی در بین مردم توزیع می‌گردد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دورود ادامه داد: هم اکنون در این کارگاه روزانه بیش از ۲۰۰۰ ماسک تهیه و تولید می‌شود.

وجیه اله زندی فر در خاتمه با اشاره به تولید ماسک و لباس مخصوص کادر پزشکی (گان) در مرکز یادگیری محلی شهید سهیلا صارمی افزود: در این ایام بسیاری از فرهنگیان و سواد آموزان به اشکال مختلف در دو جبهه مقابله با بی سوادی به روش آموزش‌های نوین مجازی همچنین مقابله با کرونا از طریق تولید ماسک در مدارس و ارایه کمک‌های اهدایی و. تلاش و خدمت می‌کنند، این مرکز با راه اندازی کارگاه تولید ماسک و لباس پزشکی روزانه بیش از ۵۰۰ ماسک و ۵۰ گان تولید و در اختیار بیمارستان هفتم تیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار