مسئول هیئت عاشقان بقیع شهرستان ملایر گفت: طرح ۳۱۳ ویژه ولادت حضرت مهدی (عج) به صورت غیر حضوری در ملایر برگزار خواهد شد.

ززززززززز مجید مرادی مسئول هیئت عاشقان بقیع شهرستان ملایر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با بیان اینکه:طرح ۳۱۳ که ویژه ولادت حضرت مهدی (عج) است امسال برای پاندهمین  سال متوالی به صورت غیر حضوری  در ملایر برگزار خواهد شد.

او بیان اینکه سال گذشته ۶۲ هزار نفر از همشهریان ملایری در این طرح شرکت کردند، گفت: این برنامه نیز به صورت زنده از شبکه استانی همدان پخش شد.

مسول طرح ۳۱۳ ملایر گفت: نذر امسال ما نه میلیون و ۳۹۰ هزار شاخه گل صلوات،۳۱۳ ختم کامل قرآن کریم،۳۱۳ هزار ختم دعای فرج،۳۱۳هزار ختم دعای عهد،۳۱۳هزار ختم دعای سلامتی امام زمان خواهد بود که به نیت سلامتی و تعجیل در فرج و سلامتی امام زمان (عج) قرائت خواهد شد.

مرادی گفت:در این طرح به قید قرعه به ۳۱۳ نفر جایزه اهدا خواهد شد که ۱۳ جایزه ویژه خواهد بود و ۳۰۰ جایزه دیگر هدیه نفیس هستند.

مسول هیئت عاشقان بقیع با اشاره به شیوع بیماری کرونا،بیان کرد:امسال با توجه به شرایط خاصی بوجود آمده و برای حفظ سلامتی شهروندان عزیز ثبت نام در این طرح فقط به صورت اینترنتی از طریق آدرس malayer۳۱۳.ir انجام خواهد شد.

او تاکید کرد:با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامتی شهروندان امسال روز نیمه شعبان جشن ۳۱۳ برگزار نخواهد شد و زمان برگزاری این جشن به تاریخ دیگری بعد از اتمام بیماری کرونا موکول خواهد شد.

مرادیبا بیان اینکه سخنران اصلی جشن طرح ۳۱۳ که بعد از اتمام بیماری کرونا حجت الاسلام آزادیخواه خواهد بود، بود، گفت:  از دیگر مهمانان مطرح کشوری هم برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل آماده است.

انتهای پیام/د.ا

برچسب ها: نیمه شعبان ، اهل بیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.