یگان ویژه استان مرکزی از ابتدای شیوع کرونا اقدام به ضدعفونی مناطق مختلف شهر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با شیوع کرونا در کشور و به خصوص استان مرکزی مسئولان و مردم همدل شدند و نیرو‌های نظامی و انتظامی پای کار آمدند تا از گسترش شیوع کووید ۱۹ جلوگیری کنند و به یاری خدا کرونا را شکست دهند؛ یکی از این نیرو‌های پای کار یگان ویژه نیروی انتظامی استان مرکزی است.

سرهنگ وارسته جانشین یگان ویژه استان مرکزی در حاشیه ضدعفونی و گندزدایی مناطق مختلف شهر اراک از سوی این نیرو در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: یگان ویژه استان مرکزی از ابتدای شیوع کرونا اقدام به ضدعفونی و گندزدایی مناطق مختلف شهر می‌کند.

سرهنگ وارسته افزود: این اقدام دیروز و امروز در قالب طرح نشاط و امید در سایه مهدویت با توجه به آغاز نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت در سرتاسر کشور در حال اجرا است.

او تصریح کرد: علاوه بر این اقدامات یگان ویژه استان مرکزی بیش از ۲۰۰ بسته بهداشتی بین ۲۰۰ خانواده محروم حاشیه سطح شهر اراک توزیع کرد و ماموران این نیرو همچنین نسبت به تب‌سنجی از اهالی این مناطق اقدام کردند.

اواخر اسفند ماه شیوع ویروس کرونا در کشور شروع شد و با یک روز بعد از قم به استان مرکزی رسید، اما با اقدامات خوب، مناسب و به موقع مردم و مسئولان استان مرکزی بیماری کرونا در استان مرکزی کنترل شد و استان مرکرکزی در استان‌های برتر کشور در این زمینه قرار گرفت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.