استاندار خراسان رضوی گفت: با بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری که اطلاعات خود را در اختیار شورای هماهنگی بانک‌ها قرار ندهند برخورد می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان، با اشاره به لزوم پیش بینی تمهیدات لازم در شرایط پساکرونا گفت: با توجه به اینکه اقتصاد خراسان رضوی بر پایه بخش خصوصی بنا شده است، خسارت‌های شیوع ویروس کرونا برای خراسان رضوی بیشتر از استان‌های دیگر خواهد بود.

او ادامه داد: دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها و مدیران بانکی خراسان رضوی باید بسته‌های تشویقی یا کمک‌های حمایتی که از سوی دولت برای کسب و کار‌های خرد پیش بینی شده را پیگیری کنند تا خسارت این ویروس بر اقتصاد استان کاهش یابد.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به افزایش حضور مردم در سطح شهر، حتما پروتکل‌های بهداشتی در تمامی شعب بانک‌ها رعایت شود تا آغاز فعالیت کسب و کارها، باعث شیوع بیش از پیش ویروس کرونا در استان نشود.
 

جلوگیری از تعطیلی ۳۹۲ واحد صنعتی در سال ۹۸

 
رزم حسینی با اشاره به اینکه پارسال از تعطیلی ۳۹۲ واحد صنعتی کشاورزی و اقتصادی جلوگیری شد، افزود: تلاش‌های انجام گرفته در این زمینه، اقدام بزرگی در سال رونق تولید محسوب می‌شود.

او تصریح کرد: با تمام بانک‌ها یا مؤسسات مالی و اعتباری که اطلاعات بانکی خود را ارائه نمی‌کنند بعد از دادن فرصت یک ماهه بر اساس تصمیمات ستاد تدبیر خراسان رضوی برخورد می شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه امسال ۲۰۰ طرح اقتصادی در برنامه استان قرار دارد که باید دنبال شود، گفت: امسال علاوه بر تلاش برای اجرای این طرح ها، باید با سهولت بیشتری به واحد‌های کوچک، تسهیلات ارائه شود.

رزم حسینی افزود: در پایان سال مدیران بانک‌هایی که همکاری خوبی در اقتصاد استان داشته باشند، تشویق خواهند شد.
 
انتهای پیام//م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.