حذف بروکراسی اداری لازمه تحقق شعار سال است/برای عملیاتی شدن «جهش تولید» جهادی عمل خواهیم کرد

استاندار خراسان رضوی با تاکید براینکه در سال ۹۹ برای عملیاتی شدن شعار سال، جهادی عمل خواهیم کرد، گفت: فرآیند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری و کسب و کار باید تسهیل و فضا برای سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در محل سالن جلسات شهید باهنر برگزار شد، گفت: امسال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، باید سبک اداره کشور با سال گذشته تفاوت داشته باشد.
 
او ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موانع تسهیل فرآیند‌های صدور مجوز‌های کسب و کار را احصاء کنند تا نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.
 
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ستاد تدبیر استان امسال برای تحقق شعار جهش تولید و برطرف شدن موانع صدور مجوز سرمایه‌گذاری تلاش خواهد، گفت: با حذف بروکراسی اداری و کاهش فرآیندها، زمینه تحقق شعار سال فراهم خواهد شد.
 
رزم‌حسینی با اشاره به اینکه برای انجام فعالیت‌های اقتصادی در کشور باید تلاش حداکثری داشت، افزود: خراسان‌رضوی اولین استانی بود که در حوزه مقابله با ویروس کرونا به صورت پیشگام، محدودیت‌هایی را اعمال کرد؛ بنابراین این استان در حوزه اقتصادی هم باید پیشگام باشد.
 
او تصریح کرد: اگر زمینه تسهیل فرآیند صدور مجوز‌های سرمایه‌گذاری و کسب وکار در خراسان رضوی فراهم شود و صدور مجوز در بخش‌های صنعت، کشاورزی و معدن در کوتاه‌ترین زمان انجام شود، سرمایه‌ها به این استان هدایت خواهد شد.
 
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه همدلی و هم افزایی خوبی در استان وجود دارد، تصریح کرد: در سال جاری بنا داریم، مدیران کارآمدی که در راستای تحقق شعار «جهش تولید» گام بردارند، تشویق و به مردم معرفی کنیم.
 
رزم حسینی با بیان اینکه در سال ۹۹ برای عملیاتی شدن شعار سال جهادی عمل خواهیم کرد، افزود: همه مدیران استان پای کار باشند تا فرآیند صدور مجوز‌های سرمایه‌گذاری و کسب و کار تسهیل و فضا برای سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار