رئیس مرکز اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت وام یک میلیون تومانی به صورت قرض‌الحسنه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی قمصریان رئیس مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد: قرار شد وام یک میلیون تومانی به صورت قرض‌الحسنه به مردم پرداخت شود و سود وام را دولت پرداخت کند.


بیشتر بخوانید: سود و اقساط وام یک میلیون تومانی چقدر است؟ 


 

وام یک میلیون تومانی قرض الحسنه شد

گفتنی است، پیشتر محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه، بیان کرده بود، سرپرستان خانوار تمام ۲۳ میلیون خانواری که یارانه نقدی می‌گیرند، می‌توانند از شارژ یک میلیون تومانی کارت یارانه استفاده کنند. متاسفانه با گذشت چندین روز از قول دولت مبنی بر تامین وام برای این افراد، هنوز ساز و کاری برای اعلام آمادگی مردم جهت دریافت وام ابلاغ نشده است و مردم همچنان سردرگم هستند. یک بار مراجعه اشتباه به یک سایت و حال قول رئیس جمهور برای اعلام درخواست با پیامک مردم را بیشتر کلافه کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسینعلی
۱۰:۵۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام چرامردم مسخره میکنندامروزوفردامیکنندومردم سرگرم دارنداگه واقعامیخوان کمک کنندیاعلی مردم بیچاره وبی پول ولقمه ای نان درسفره ندارندکه بخورند
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۰۰:۴۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
باسلام برام پیامک امده ولی کدمای رابه سرشماره ۶۳۶۹ ارسال میکنم ناموفقه یعنی پیامک ارسال نمیشه لطفابفرماییدمشکل کجاست
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۲:۳۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
ساعت از 10 شب گذشت و پیامکی برای بسیاری از یارانه بگیران نیازمند ارسال نشده تا کنون !!! و شماره پیامکی 6369 را که اعلام رسمی کرده اید و گفتید کد ملی سرپرستان یارانه بگیر را ارسال کنید هم ارسال نمی شود و ارسال را ناموفق اعلام می کند!!! کلا ملت یارانه بگیر رو گذاشتن سرکار واقعا خجالت و شرم آوره که مستضعفین نیازمند رو مسخره کرده اید بماند تا سر پل صراط قیامت و تسویه حسابهای حق الناسها . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Germany
ناشناس
۰۸:۳۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
#اطلاعیه

Iran (Islamic Republic of)
لیلا سید عربی
۱۹:۱۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
به نام خدا من ی زن سر پرست خانوار هستم داری 3 فرزند چون پول پیش برای اجاره مسکن کم دارم مجبور هستم باکرایه بالا میکن اجاره کنم
آخرین اخبار