استاندار قزوین گفت: برای حمایت از مشاغل آسیب پذیر یک و نیم میلیارد تومان از اعتبارات استانداری در اختیار صندوق کارآفرینی امید قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  جمالی پور استاندار گفت: برای حمایت از مشاغل آسیب پذیر یک و نیم میلیارد تومان از اعتبارات استانداری در اختیار صندوق کارآفرینی امید قرار گیرد تا این صندوق به علاوه سه میلیارد تومان از اعتبارات خود برای حمایت از مشاغل آسیب پذیر با حداقل بهره اقدام کند.

جمالی پور افزود: برای برخی از دستگاه‌ها که وضع بدی از نظر اعتبارات خرید اقلام بهداشتی دارند ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان برای خرید ژل و ماسک تخصیص یابد تا بخشی از مشکلات آن‌ها در این زمینه حل شود.

او با اشاره به برخی کارگاه‌های تولید ماسک که داوطلبانه و بدون هیچ چشمداتی برای تولید ماسک اقدام کردند، افزود: در این زمینه ۱۵۰ میلیون تومان برای حمایت از این کارگاه‌ها با نظارت استانداری تخصیص یابد تا گوشه‌ای از زحمات آن‌ها که حتی از جیب خود هزینه کرده اند جبران شود.

جمالی پور با تاکید بر نظارت جدی‌تر بر فروشگاه‌ها و مراکز عرضه، افزود: اخذ مجوز از یک جایگاه بالاتر به معنی نفی نظارت استانی نیست و باید سازمان صنعت، فرمانداری، اتحادیه و اتاق اصناف بر فروشگاه‌های بزرگ و هایپرمارکت‌ها نظارت بیشتری داشته باشند و با متخلفان بدون هیچ اغماضی برخورد کنند.

او درباره کنترل بازار و افزایش قیمت برخی اقلام در این ایام، گفت: افزایش یکشبه قیمت برخی کالا‌ها خیلی مهم است و حتما باید نظارت جدی بر این مساله صورت گیرد، چون افزایش قیمت باید براساس تورم باشد.

جمالی پور گفت: صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی باید به مساله افزایش قیمت برخی اقلام ورود کنند و کنترل قیمت کالا‌ها را در آستانه ماه مبارک رمضان وظیفه شرعی، قانونی و اخلاقی خود بدانند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۸:۱۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام من راننده کمکی تاکسی هستم الان چند ماهه هیچ درآمدی نداریم خواهشا در مورد وام
شغل های آسیب پذیر پیگیری کنید
آخرین اخبار