سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از برگزاری مسابقه‌ی پویش دکلمه‌ی شعر در خانه در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا ذاکری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت: انجمن شعر فارسی اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش مسابقه‌ی پویش دکلمه‌ی شعر در خانه در فضای مجازی را با سرایش شعر و موضوع‌ها و محور‌های قرنطینه شامل ویروس کرونا، کادر پزشکی، کادر پرستاری و منجی برگزار می‌کند.

او با اشاره به شرایط شرکت در این مسابقه افزود: این مسابقه در دو رده‌ی سنی بزرگسالان و نوجوانان به تفکیک برای بزرگسالان سرایش شعر با موضوع‌های ویروس کرونا، کادر پزشکی، کادر پرستاری و منجی و برای نوجوانان حفظ شعر از شاعران کهن، چون فردوسی، سعدی، حافظ، مولوی، شاعران معاصر و صحیح خوانی برگزار می‌شود.

ذاکری با تاکید براینکه فیلم باید حتما در خانه گرفته شود، تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، هم زمان با روز ملی خلیج همیشه فارس به صورت ویدئوی یک دقیقه‌ای همراه با ذکر مشخصات و سن خود به شماره‌ی ۰۹۱۶۳۴۴۵۳۲۲ در واتساپ ارسال کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش با بیان اینکه این مسابقه ویژه شهرستان شوش و حومه برگزار می‌شود، گفت: این آثار از سوی داوران مورد بررسی قرار می‌گیرند و به برندگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.