رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز افزایش ابر، احتمال بارش‌های رگباری در بعد از ظهر در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

بارش‌های رگباری و پراکنده باران در کرمانحمیده حبیبی، رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه آسمان استان صاف و به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود گفت: امروز افزایش ابر و وقوع رگبار‌های پراکنده باران و رعد و برق، گاهی تگرگ، در پاره‌ای مناطق استان خصوصاً در ساعات بعدازظهر و شب پیش بینی میشود.

او افزود: آبگرفتگی معابر بصورت محلی دور از انتظار نیست.

حبیبی با اعلام اینکه از بعدازظهر سه شنبه با نفوذ سامانه بارشی جدید، شدت ناپایداری‌ها در استان افزایش خواهد یافت اظهار کرد: این بارش‌ها اکثر مناطق استان را فرا می‌گیرد.

او گفت: در حالی که عنبرآباد و کهنوج در ۲۴ ساعته گذشته با ۳۳ درجه‌ی سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته لاله زار با ۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه‌ی سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار