فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه گفت: اصحاب رسانه در کنار کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند و در تمامی صحنه‌ها حضور فعالی دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،امیر سرتیپ دوم صادق نوری فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه   روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از برخی از اصحاب رسانه جنوب آذربایجان شرقی اظهار داشت: اطلاع رسانی به موقع و حضور در حساس‌ترین اماکن و تمامی صحنه‌ها در این روز‌ها تحسین برانگیز است و از خود گذشتگی این روز‌های خبرنگاران در آینده بیشتر خواهد شد.

او گفت: پادگان امام رضا (ع) مراغه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در شهرستان‌های جنوب استان به صورت شبانه روزی در حال تلاش بوده و است و اصحاب رسانه در انعکاس زحمات ارتشیان در کنار ما بودند.

او افزود: فعالیت اصحاب رسانه در این روز‌ها بسیار سخت، ارزشمند و ماندگار است و از همان روز‌های شیوع کرونا قدم به قدم و همپای کادر پزشکی در خط مقدم مقابله با این بیماری منحوس در راستای آگاه کردن مردم رسانه‌ها حضور فعالی دارند.

نوری خاطرنشان کرد: انعکاس فعالیت‌های پادگان امام رضا (ع) از جمله فعالیت خودرو‌های تاکتیکی ضدعفونی کننده در سطح شهر، اقدامات تیم‌های " ش. م. ر " در ضدعفونی و گندزدایی معابر شهرستان مراغه و شهرستان‌های همجوار، ویزیت رایگان در سه منطقه شهرستان با شعار مدافعان وطن پاسداران سلامت - ارتش فدای ملت توسط اصحاب رسانه موجب دلگرمی نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی است.

رییس عقیدتی سیاسی پادگان امام رضا (ع) مراغه نیز در این مراسم گفت: در این روز‌های حساس که کشورمان از سوی ابرقدرت‌های دنیا مورد هجمه‌های مختلف قرار گرفته، اصحاب رسانه پاسخ‌های دندان شکنی به زیاده خواهی‌های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی دادند.

حجت الاسلام ناصر الهیاری گفت: انتشار و اطلاع رسانی رشادت‌های کادر بهداشت و درمان، فعالیت‌های شبانه روزی نیرو‌های مسلح، فعالیت نیرو‌های خودجوش مردمی و رعایت اقدامات بهداشتی از سوی مردم موجب تحسین ایران اسلامی از سوی بسیاری از کشور‌های دنیا شد.
اوگفت: اصحاب رسانه با فعالیت‌ها و انعکاس اخبار کشور نقش بسزایی در این روز‌ها ایفا می‌کنند و تمامی مسوولان به خصوص نیرو‌های مسلح قدردان زحمات آن‌ها هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.