اخبار ورزشی قزوین را در روز یکشنبه هفت اردیبهشت ماه، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی استان قزوین، خبر‌هایی از تجلیل از کادر درمانی و بخشیدگی اجاره بهاء سالن‌های ورزشی در قزوین، هستید.

تجلیل از کادر درمانی

مدیر کل ورزش و جوانان استان به همراه نمایندگان جامعه ورزش و سازمان‌های مردم نهاد استان در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان از زحمات و ایثار کادر درمانی تقدیر کردند.

با توجه به نقش ورزش در بالابردن سیستم ایمنی، ایجاد روحیه و نشاط، از سوی جامعه ورزش و جوانان استان به سه بیمارستان بوعلی، کوثر و رازی قزوین، میز تنیس روی میز، فوتبال دستی و دارت برای استفاده پرسنل اهدا شد.

دکتر نامدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین هم ضمن تقدیر و تشکر از حمایت جامعه ورزش و استان، از فعالیت رشته‌های ورزشی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان طی چند روز آینده خبر داد.

بخشیدگی اجاره بهاء سالن‌های ورزشی در قزوین

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین گفت: در راستای اجرای پویش ملی همت جوانمردانه کمک مومنانه در سطح جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان؛ اجاره بهاء ۱۷ باشگاه ورزشی خصوصی شهر قزوین توسط مالکان بخشیده شد.

سید محسن جواهری افزود: با همت مالکین وخیرین، بالغ بر ۹۰ میلیون تومان اجاره بهاء سالن‌های ورزشی بخشیده شدو این پویش همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.