شهربابک شهر دوستدار انسان

شهردار شهربابک گفت: حمل و نقل با دوچرخه باعث تقویت ظرفیت‌های انسان محور و تحقق لقب "شهربابک شهر دوستدار انسان" می‌شود.

شهربابک شهر دوستدار انسانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن کرمی نیا شهردار شهربابک در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت: یکی از مسائل مهم برای پیشبردن اهداف در شهرستان پیگیری مطالبات شهروندان و همراه ساختن آنان است.

او رسانه‌ها را چشم و گوش مسئولان دانست و افزود: رسانه‌ها در مسیر تحقق اهداف و مطالبات مردم نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

کرمی نیا با بیان اینکه شهربابک در مسیر ترانزیتی قرار دارد، تأکید کرد: باید برای جذب رهگذران و مسافران به داخل شهربابک زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان مهیا باشد.

او تصریح کرد: شهر‌ها بر اساس سابقه تاریخی و یا زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و... خود القابی دارند که نماد شهر محسوب می‌شوند.

کرمی نیا اظهار داشت: شهربابک را می‌توان "شهر دوستدار انسان" معرفی کرد و در قبال آن همه ظرفیت‌های انسان محور که باعث ارتقا زندگی می‌شود را تقویت کرد.

شهردار شهربابک دوچرخه را از لحاظ ابعاد مختلف مفید دانست و بیان داشت: استفاده از دوچرخه باعث کُند شدن روند زندگی و توجه بهتر به مسائل اطراف می‌شود که لذت بردن از زندگی شهرنشینی را در پی دارد.

او به توجه به امکانات انسانی تأکید کرد و گفت: به طور مثال زمانی که به تعمیر و ساخت آسفالت مسیری اهمیت می‌دهیم باید به پیاده رو هم توجه کنیم تا عبور و مرور افراد پیاده هم راحت باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار