اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های خوزستان با شماره گیری ۱۴۱

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: مردم برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان می‌توانند با شماره گیری ۱۴۱ تماس بگیرند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدطلا شجاعی ​معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در خصوص رونمایی از سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ وضعیت راه‌های استان گفت: سامانه ۱۴۱ از سال ۷۸، در ۲ بخش گویا و مکتوب راه اندازی شد و تا سال ۹۲ در سراسر کشور صرفا به صورت یک طرفه در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها به هموطنان ارائه خدمات داشته است.

او با بیان اینکه ایجاد نظام پاسخگویی کامل و جامع، مرکز تماس ۱۴۱ در مدیریت راه‌های کشور از سال ۹۳ ایجاد شد، بیان داشت: سال گذشته ۶۶۱ هزار و ۱۷۹ تماس با مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان برقرار شد که طی آن‌ها هموطنان با شماره گیری خط مستقیم اداره کل، به سامانه ۱۴۱ استان هدایت می‌شدند.

شجاعی افزود: از تماس‌های برقرار شده با مرکز مدیریت راه‌های استان در سال گذشته تعداد ۷۶ هزار و ۸۱۸ تماس از سوی کارشناسان پاسخ داده شده است و مابقی تماس‌ها انتخاب گزینه‌های دیگر سامانه ۱۴۱ بود، ضمن اینکه از امروز همشهریان بصورت مستقیم با شماره گیری ۱۴۱ می‌توانند از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

این مقام مسئول خدمات ارائه شده از سوی سامانه ۱۴۱ را پاسخگویی به تماس‌ها در خصوص وضعیت ترافیکی راه ها، پاسخگویی به تماس‌ها در خصوص وضعیت آب و هوای مسیرها، پاسخگویی به تماس‌ها در خصوص انسداد‌ها و یا محدودیت‌های اعمال شده، ثبت شکایات در رابطه با خرابی رویه راه ها، ثبت شکایات مسافرین حمل و نقل عمومی و ثبت شکایات رانندگان بخش حمل و نقل عمومی عنوان و اظهار کرد: پاسخگویی استانی به سامانه ۱۴۱، موجب افزایش کیفیت، دقت و سرعت پاسخگویی به تماس گیرندگان شده و رضایتمندی بیشتر مخاطبان را به همراه خواهد داشت. ​

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار