هیچ آتش نشانی نباید دغدغه معیشت داشته باشد و همواره آرامش فکری آنان باید تامین شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد در بازدید از ساختمان آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهرستان، ضمن قدردانی از اقدامات اثر بخش صورت گرفته،گفت: آتش نشانان جزو مشاغل خاص محسوب می‌شود، هیچ آتش نشانی نباید دغدغه معیشت داشته و همواره آرامش فکری آنان باید تامین شود.

او افزود: بعد از واقعه پلاسکو نگرش مردم به آتش نشانان در سطح ملّی تغییر کرده و جامعه قدردان زحمات این قشر کوشا است.

مسائل ایمنی ساختمان‌های بلند در اولویت

شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد با اشاره به توسعه بلند مرتبه سازی در شهر‌های ساحلی سرخ رود و محمودآباد، گفت: باید اطفاء حریق و مسائل ایمنی و امداد و نجات بطور جدی در ساختمان‌های بلند مرتبه دیده شود و شهرداری‌ها باید در اجرای قانون و حفظ امنیت جانی شهروندان هیچ تعارفی با هیچ کسی نداشته باشند.

او افزود: باید در حوزه ایمنی و امداد رسانی در ساختمان سازی کار کارشناسی صورت پذیرد و باید در این بخش آتش نشانی‌ها ورود جدی تری داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد یکی از اقدامات خوب آتش نشانی شهرداری محمودآباد را آموزش در مهد‌های کودک و مدارس شهرستان عنوان کرد و گفت: بخش اعظمی از درجازدن‌ها در کشور‌های جهان سومی و در حال توسعه نداشتن نگاه جدی و عملی به حوزه آموزش می‌باشد.

در پایان این دیدار فرماندار محمودآباد ضمن تجلیل و قدردانی از زحمات حسن ذبیح پور مسئول آتش نشانی شهرداری محمودآباد طی حکمی وی را به عضویت ستاد مدیریت بحران و شورای ترافیک شهرستان منصوب کرد.
 


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار