مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: هدف ما این است که معین‌های اقتصادی را در فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ وارد کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، میثم کرمانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در جلسه شورای اداری کاشمر، گفت: در حوزه معین های اقتصادی اتفاقات خوبی برای شهرداری‌ها رقم خورده، هدف ما این است که معین‌های اقتصادی را در فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ وارد کنیم.

او افزود: دیجیتال مارکتینگ می‌تواند باعث تحول اقتصادی بیش از پیش در این خط و در تمام استان شود و به سودآوری بیشتر مردم کمک کند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر در سطح استان یک هزار و ۶۰ نفر در حال آموزش دیدن هستند که از این تعداد ۲۳۰ نفر به صورت آنلاین و ۸۳۰ نفر آفلاین در حال گذراندن دوره‌ها هستند، این افراد تریبون‌های اقتصادی استان در آینده نزدیک خواهند بود و مردم خواهند دید این افراد نقش بسزایی در حوزه اقتصادی شهرستان ایفا می‌کنند.

کرمانی بیان کرد: برای این افراد به محض اتمام آموزش صندوق‌های خود تشکیل خواهیم داد و از این صندوق‌ها حمایت خواهیم کرد تا بتوانند بنگاه‌های اقتصادی کوچک‌تر باشند و بتواند درآمد ایجاد کند و این درآمد بتواند به مردم برگردد.

او تصریح کرد: سازمان همیاری به عنوان حامی شهرداری‌های خراسان رضوی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و بازرگانی آمادگی داشته و دارد که بیش از پیش به مدیریت شهری کمک کند.

انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.