مراسم تشییع پیکر شهیدان تقی بهره‌ور، هادی عبدی و علیرضا اسلام‌دوست که دیروز در درگیری با اشرار مسلح در سردشت به درجه رفیع شهادت نایل شدند، صبح امروز، در مهاباد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، فرماندار سردشت در این مراسم گفت: پیکر این شهیدان گلگون کفن پس از تشییع در سردشت، برای خاکسپاری به زادگاهشان انتقال داده می‌شوند.

نخشی‌پور افزود: پیکر شهید تقی بهره‌ور به مراغه، هادی عبدی به میاندوآب و علیرضا اسلام دوست به تبریز برای خاکسپاری منتقل می‌شود.

او اضافه کرد: این حادثه هنگامی روی داد که مرزبانان هنگ مرزی سردشت حین کنترل پایش نوار مرزی در ساعت یک بامداد دیروز در منطقه گوریلکه واقع در ۲۰ کیلومتری این شهرستان و در نزدیکی منطقه بلفت ودوپازه و در درگیری با اشرار مسلح روی داد.

نخشی پور گفت: در این درگیری چند نفر از اشرار نیز به هلاکت رسیدند.

در این مراسم سردار یحیی حسین‌خانی فرمانده هنگ مرزی آذربایجان‌غربی، مسوولان دستگاه‌های اجرایی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا نیز حضور داشتند.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی شهادت سه تن از مرزبانان غیور هنگ مرزی سردشت به دست ضدانقلاب مزدور و ایادی ترور و خشونت را تسلیت گفت.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.