احمدوند از وزارت ورزش و جوانان درخواست کرد تا برای مشخص شدن مرز میان بازیکنان حرفه‌ای و غیر حرفه ای، تست دوپینگ انجام شود.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی است برخی از بازیکنان تیم ملی تنیس بر این باور هستند که به ناحق از لیست تیم ملی خط خورده اند و همچنان جا دارد تا به آن‌ها به عنوان بازیکن حرفه‌ای برای تنیس زدن در تیم ملی بها داده شود.

این درخواست بازیکنان با واکنش سعید احمدوند سرمربی تیم ملی آقایان ایران رو به رو شده است و او چند باری اعلام کرده بود که تنها  بازیکنان حرفه‌ای به تیم ملی راه پیدا می‌کنند و بقیه اگر شیوه درست حرفه‌ای شدن را در پیش نگیرند نمی‌توانند پیراهن تیم ملی را بپوشند.

حالا در جدیدترین تقاضا، یکی از بازیکنان سابق تیم ملی به تبعیت از سایر بازیکنان معترض در لایو اینستاگرامی خود اعلام کرده است که او بازیکن حرفه‌ای است و در چند تورنمنت مختلف بین المللی بازی کرده است و نباید توانایی‌های او توسط کادر فنی تیم ملی در زمین خاکی تنیس نادیده گرفته شود.

سعید احمدوند باز هم نسبت به ادعای بازیکنان سابق تیم ملی واکنش نشان داد و ضمن انتقاد از شاگردان سابقش, از وزارت ورزش و جوانان  درخواست کرد تا برای مشخص شدن مرز میان بازیکنان حرفه‌ای از غیر حرفه ای، تست دوپینگ در تنیس صورت بگیرد. 

چرا خبری از تست دوپینگ در ورزش تنیس نیست؟


بیشتر بخوانید: عزیزی: وضعیت ورزش تنیس خوب نیست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار