فردی برای آزمایش میزان مقاومت گوشی‌های مختلف در برابر گلوله به آن‌ها شلیک کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دنیای مجازی اتفاقات عجیب زیادی رخ می‌دهد. افراد زیادی در شبکه‌های اجتماعی به انجام آزمایش‌های عجیب و غریب روی آورده‌اند. این آزمایش‌ها از تخریب ماشین‌ها تا ریختن طلای ذوب شده روی گوشی هوشمند را شامل می‌شود. در این خبر فردی را مشاهده می‌کنیم که برای تست مقاومت گوشی‌های مختلف در مقابل گلوله، به آن‌ها شلیک می‌کند.

این فرد در آزمایش خود تصمیم گرفته است میزان مقاومت گوشی‌های اپل در مقابل گلوله را با گوشی‌های سامسونگ مقایسه کند. وی برای این کار در یک ردیف گوشی‌های گلکسی S7، S6، S5 و S4 را قرار داده است. در سمت دیگر نیز از آیفون‌های مختلفی استفاده شده است.

در ادامه ویدئوی شلیک این فرد به هر کدام از این گروه‌ها را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


همان طور که در ویدئوی منتشر شده دیدید، در دسته گوشی‌های اپل، گلوله پس از اصابت با پنج دستگاه متوقف شد. اما درباره گوشی‌های سامسونگ این گونه نیست. تمام گوشی‌های مورد آزمایش پس از شلیک، مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. به غیر از گزینه آخر که تیر به حاشیه بالایی آن برخورد کرد. در ویدئو دود‌ی که از گوشی‌های گلکسی خارج می‌شود به راحتی قابل مشاهده است.

در نهایت این آزمایش متوجه می‌شویم گوشی‌های اپل در برابر گلوله مقاوم‌تر هستند. این مسئله از جنس بدنه آن‌ها نیز قابل فهم است. البته این آزمایش همین جا به پایان نمی‌رسد و با یک اسلحه دیگر ادامه پیدا می‌کند؛ اما نتیجه به دست آمده تفاوتی با مرحله اول ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
این غربیا و اروپاییا از فرط پولداری افتادن تو خط تنوع طلبی و پوچی
روزگاری میان خاورمیانه جذب داعش میشن
روزی هم اینطوری با شلیک به موبایل تفریح میکنن !!!!
Iran (Islamic Republic of)
سام
۰۸:۴۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
امان از پولداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
اخه کجا مثل ایران اینقدر فقیر داره
آخرین اخبار