فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان ایلام گفت: ایثار و از خود گذشتگی نیرو‌های حفاظت محیط زیست، در حفاظت از عرصه‌ها و انفال الهی، خدمتی بزرگ و ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ عباسی فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان ایلام ضمن حضور در اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام، با تبریک هفته محیط زیست و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حفاظت محیط زیست گفت: ایثار و از خود گذشتگی نیرو‌های حفاظت محیط زیست، در حفاظت از عرصه‌ها و انفال الهی، خدمتی بزرگ و ارزشمند است و ما همواره قدردان این رشادت‌ها هستیم.

او با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت نیروی انتظامی و لزوم آمادگی دائمی این نیرو اظهار کرد: در زمینه لزوم حراست و حفاظت از اراضی ملی و محیط زیست استان ایلام، آماده هرگونه ادامه همکاری نیروی انتظامی با اداره کل حفاظت محیط زیست هستیم.

در ادامه این دیدار ابدالی مدیرکل حفاظت محیط زیست ضمن قدردانی از تعامل سازنده نیروی انتظامی استان و اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام در زمینه حراست از اراضی ملی و حیات وحش استان ایلام، بیان کرد: یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل در سایه همکاری گسترده نیروی انتظامی، خدمات در خور توجهی در این زمینه ارائه کرده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.