قاضی پرونده مرگ جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست آمریکایی قرار وثیقه پلیس قاتل را به بیش از یک میلیون دلار افزایش داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، وثیقه افسر پلیس متهم به قتل جورج فلوید، به حکم قاضی پرونده به ۱.۲۵ میلیون دلار افزایش یافته است. همزمان با اولین حضور «درک چاوین» پلیس قاتل جورج فلوید در دادگاه، این تصمیم هم اتخاذ شد.

همزمان با این تصمیم و پس از گذشت بیش از دو هفته از قتل ناجوانمردانه جورج فلوید در شهر مینیاپولیس ایالت مینه‌سوتا، اعتراضات سراسری در نقاط مختلف آمریکا ادامه دارد.

اولین پیامد جدی اعتراضات در ایالت مینه‌سوتا این بود که شورای این شهر رای به انحلال ایستگاه‌های پلیس داد. شورای شهر مینیاپولیس خواستار طراحی جدید برای ساختار پلیس در این ایالت شده است.

جورج فلوید در روز پنج خرداد و در حالی که زانوی پلیس برای مدت زمانی بیش از هفت دقیقه گلوی او را می‌فشرد، دچار خفگی شد و جان باخت. برادر و همسر سابق جورج تاکید کرده‌اند که به چیزی جز اجرای کامل عدالت علیه خاطیان این قتل رضایت نمی‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
جورج فلوید. بخشی از انتقام خون حاج قاسم از ترامپ بود جا دارد که او را سرباز حاج قاسم بدانیم
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۱۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
نوش دارو پس از مرگ سهراب..........هی ترامپ دیگر گندکاری هایت را نمی توانی با پول و دلار کمرنگ کنی و مسئله را پاک کنی چون ملت آمریکا بیدار شده و آگاه شده اند که از طرف عده ای قلیل که ثروتمندان مرفه و بی درد هستند و سفیدپوست نژادپرست را تشکیل میدهند چگونه با بی عدالتی حقوق شهروندی و حقوق بشری تعریف شده در قوانین آمریکا در روز روشن نقض میشود مگر فکر کنی که ملت آمریکا هم مانند تو احمق و نادانند.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۴:۰۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
قبل از ویروس خفه کننده کشنده خطر ناک کرونا ویروس خطرناک کشنده تبعیض و بی عدالتی و وحشیگریهای نژادپرستان جنایتکاران بی رحم و بی مروت ناجوانمردان بی حقوق بشر بی عدالت کافران ملعونین خبیثان خفه کننده عقل شعور خرد انسانیت از خداوند جل جلاله بی خبران ترویج دهندگان فقر فساد فحشا و بی بندباری طلاق بزهکاری هم وجود داشته و دارد که باید همچون مبارزه همگانی مردم جهان با ویروس کرونا باید با ویروس قدیمی نژادپرستان هم هم زمان مبارزه کرد تا به مدد الهی بر هردوی این دو ویروس خطر ناک مردم سر تا سر جهان پیروز شوند .
والسلام و صلوات التماس دعا و اتماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۲:۴۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
قاتلین جورج فلوید سیاه پوست بیچاره و دیگر رنگین پوستان آمریکا یک پلیس نژادپرست نبود کل نژادپرستان فراعنه برده داران جنایتتکاران ظالم و ستمگر سفاکان بی عدالت بی حقوق بشر فاسدین و فاسقین فی الارض بودند ، در ضمن سه پلیس روی گردن و کمر جورج فلوید مقتول هم زمان فشار می آوردند و یک نفر از پلیسهای سفاک جنایتکار داشت نگهبانی از این قتل فجیح را می کرد همگیشون در قتل جورج فلوید نقش داشتند و سهمی داشتتند و همگیشون مقصر هستتند و همگیشون اهل جهنم اسفل اسافلین هستند مردم مومنین مستضعفین ستم کشیده از ظلم ظالمان فراعنه نژادپرستان سفاکان جنایتکاران بی عدالت بی حقوق بشر در قیام و انقلابتتان مقاومت و پایمردی و ایثار و اتحاد و همبستگی شبانه روزی داشتته باشید و بر علیه نژادپرستان ستیزه و مبارزه شبانه روزی داشتته باشید و دولت ترامپ غارتگر و قمارباز و دروغگو و فاسد و فاسق ملعون نژادپرست سفاکان تروریست بین المللی های جنایتکار را و تمامی همپیمانانشان همچون رژیم کودک کش و مظلوم کش صهیونیستی اشغالگران کشور مظلوم فلسطینیها را هم به زیر بکشید و نابودشان کنید این شیاطین سفاکان اهن جهنم را به زباله دان تاریخ بریزیتشان و نابودشان کنید تا به مدد الهی پیروز شوید و به عدالت و حق و حقوق شهروندی عادلانه بدون تبعیضهای مختتلف نژادی و حق و حقوق از ثروتهای ملیتان دست یابید و با تعامل و هبستگی با مومنین مستضعفین سر تا سر جهان به صلح جهانی هم دست پیدا کنید و بدانید و آگاه باشید که پیروزیتان بسیار نزدیک است که این وعده خداوند جل جلاله است که مومنین مستضعفین عادل نیک سرشت پیروز و وارثان و حاکمان کره زمین خواهند شد . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
نميدونم چرا هنوز آمريكاييا اينهمه از اين پليسه حمايت ميكنن
آخرین اخبار