رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد درباره انتشار اطلاعاتی در خصوص ماجرای سقوط یوفو‌ها در ایالت نیومکزیکو در سال ۱۹۴۷ فکر خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، گفت چیز‌های جالب زیادی درباره سقوط احتمالی یوفو‌ها (بشقاب پرنده‌ها) در ایالت نیومکزیکو در سال ۱۹۴۷ می‌داند و منتفی ندانست که اطلاعات مربوط به این حادثه زمانی افشا شود.

در منابع مختلف این روایت که جسم سقوط کرده در نزدیکی شهر روزول یک سفینه فرازمینی و خلبان آن از سیارات دیگر بود و همچنین اینکه دولت آمریکا وی را دستگیر و مخفی کرده، طرفداران زیادی بدست آورده است.

ترامپ در مصاحبه‌ای با پسرش دونالد ترامپ جونیور، فرزند ارشد خود، در آستانه روز پدر که ۱۹ ژوئن در آمریکا برگزار می‌شود، به بحث درباره «حادثه روزول» پرداخت. اودر این مصاحبه گفت: «من با تو درباره دانستنی‌ها خود درباره این موضوع صحبت نخواهم کرد، اما این دانستنی‌ها بسیار جالب هستند.»

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به این سؤال که آیا این اطلاعات زمانی فاش خواهند شد یا خیر، گفت: «من در مورد آن فکر خواهم کرد.»

طبق موضع رسمی نیروی هوایی آمریکا، شیئی پیدا شده در روزول یک بالن هوایی بود که در چارچوب یک برنامه محرمانه مورد استفاده قرار داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
زوتر بايد اين مسئله افشا بشه تا باد ابرفناور بودن آمريكاييا بخوابه
آخرین اخبار