مجتهد فاش کرد؛

جزئیاتی از خسارات سنگین یمنی‌ها به پایگاه نظامی عربستان

یک منتقد رژیم آل سعود، اطلاعات جدیدی درمورد خساراتی که عربستان در عملیات یمنی‌ها متحمل شد را فاش کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی الواقع السعودی، مجتهد، منتقد معروف رژیم آل سعود در صفحه توئیتر خود در مطلبی که با عنوان «اطلاعاتی جدید درباره خسارات خمیس مشیط» منتشر شد درباره این عملیات که با استفاده از پنج پهپاد قاصف کی ۲ انجام شد و به دنبال آن اطلاعات وزارت دفاع یمن، در خلال عملیات، آشیانه هواپیماها، انبار‌های تسلیحات و دیگر مراکز حساس نظامی هدف قرار گرفته نوشت، دو هواپیمای تورنادو، شش هواپیمای اف ۶، و سه هواپیمای اف ۱۵ در این عملیات منهدم شدند.

او با اشاره به برخی اطلاعات که به‌دست او رسیده است نوشت: چهار افسر آمریکایی به همراه دو نیرو از تفنگداران‌ دریایی این کشور در این عملیات کشته شدند، ضمن اینکه هشت افسر و پانزده نظامی دیگر از عربستان نیز در آمار کشته شدگان این عملیات آمده اند.

مجتهد ادامه داد: نکته مهم این عملیات خسارات وارد آمده به پایگاه نظامی مذکور نیست بلکه چگونگی اطلاع انصارالله از وجود این پایگاه مخفی و آگاهی از آن چیزی است که در این پایگاه وجود داشت.


بیشتر بخوانید:بیش از ۴۰ حمله هوایی دشمن سعودی به یمن در یک روز



آنچه باعث  می‌شود تا درستی توئیت مجتهد محتمل به نظر برسد، واکنش ائتلاف متجاوز سعودی به این عملیات است، زیرا پس از حدود دو ماه وقفه در حملات هوایی، این بار هواپیما‌های ائتلاف حملات سهمگینی را علیه چند منطقه در صنعا از سرگرفتند.

ریاض سه روز پیاپی مناطقی از صنعا را با بمب‌های قوی بمباران کرد که دانشکده پرواز، منطقه الحفا در جنوب شرق و همچنین منطقه جنوب غربی پایتخت یمن هم از جمله این مناطق بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضاقاضی
۱۳:۲۱ ۰۴ تير ۱۳۹۹
انان که مجاهدان راه خداوند بوده وهستندوخواهندبود ودرراه عزت وقوت وحفاظت از دین خداووطن وغیرت وعزتشان کشته میشوند بقول خداوندسبحان زنده اند ونزداوروزی میبرند.مجاهدت ملت باخدای یمن نشان از قدرت دیگری بنام ایمان قلبی باراده وقول خداوند بوده وبنابرهمین اعتقاد مسلم بدانیم که سرانجام رژیم دیکتاتور سعودی مرگ باذلت وواگذاری کشور خاتم المرسلین واهل بیت به مسلمانان واقعی است.
آخرین اخبار