اولویت مجموعه قضایی صداقت، امانت‌داری و خدمت مخلصانه باشد

امام جمعه مهریز گفت: صداقت، امانت‌داری، خدمت مخلصانه و تکریم ارباب رجوع اولویت مجموعه قضایی شهرستان مهریز باشد.

محی الدینی، امام حمعه مهریزت، امانت‌داری و خدمت مخلصانه باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت السلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در دیدار رییس دادگستری، دادستان و جمعی از اعضای شورا‌های حل اختلاف شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه هفتم تیر به خصوص شهید بهشتی ، گفت: برخورد با فساد در هر مرتبه و موقعیتی جزو اهداف انقلاب اسلامی است که هم‌اکنون در این مجموعه نیز انجام می‌گیرد.

او افزود: مردم از مسوولان اجرایی و قوه قضاییه انتظار نظارت بیشتر و رسیدگی جدی‌تر به وضعیت بازار و نحوه عرضه کالا و خدمات را دارند.

حجت الاسلام محی الدینی ادامه داد: رئیس قوه قضائیه در مبارزه با فساد گام‌های خوبی برداشته که مورد تایید آحاد مردم ولایتمدار است.

امام جمعه مهریز خواستار نظارت بیشتر مجموعه دستگاه قضایی شهرستان مهریز با همکاری سایر نهاد‌ها به خصوص تعزیرات حکومتی بر گرانی کالا‌ها و خدمات عمومی شد. موضوعی که فشار مضاعفی بر اقشار آسیب‌پذیر جامعه وارد کرده است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی اضافه کرد: همکاری مردم با مسوولان و تقویت روحیه مطالبه‌گری و پرسشگری در قبال مسایل گوناگون در حل بسیاری از مشکلات اقتصادی و معضلات فرهنگی و ناهنجاری‌ها موثر است و همه باید در کنار هم برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی که ثمره خون شهیدان است، تلاش کنیم.

امام جمعه مهریز ادامه داد: هرچند حضور یک عنصر ناباب در دستگاه قضا می‌تواند زحمات قضات شریف، پاکدامن و کارکنان امین را خدشه دار کند، ولی  مردم به ثمره و کار‌های گسترده‌ این قشر واقف هستند و موارد را به خوبی تشخیص می‌دهند.

در این دیدار رییس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و تعدادی از اعضای شورا‌های حل اختلاف مهریز به طرح دیدگاه‌ها و برخی مطالبات مردمی اشاره کردند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.