مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۷ تیرماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۷ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

انهدام باند سرقت و زورگیری در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف از افرد کهنسال در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی دزفول قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق شدند هویت ۳ سارق حرفه‌ای را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با اشاره به مواجهه حضوری و شناسایی سارقان از سوی مالباختگان افزود: متهمان در تحقیقات تکمیلی ماموران جمعا به ۹ فقره سرقت شامل؛ ۳ فقره سرقت به عنف و ۶ فقره موبایل قاپی از افراد کهنسال اعتراف کردند و متهمان برای بررسی موضوع به مراجع قضائی معرفی شدند.

وقوع آتش سوزی در منزل مسکونی بدلیل اتصال برق کولر

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۴ و یک دقیقه بامداد امروز ۷ تیر ماه وقوع آتش سوزی در منزل مسکونی در منطقه شهرک برق به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد و نیرو‌های عملیاتی از ایستگاه ۷۶ به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن به محل مذکور، با قطع جریان برق و گاز و بکارگیری تجهیزات خاموش کننده شعله‌های حریق را مهار و از گسترش خسارت جلوگیری کردند.

او با بیان اینکه آتش سوزی بدلیل اتصال برق کولر رخ داد و موجب دودگرفتگی ساختمان مسکونی شد، اظهار داشت: حادثه خسارت جانی در پی نداشت و عملیات اطفا حریق در ساعت ۵ و ۱۱ دقیقه به پایان رسید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار