باد های شدید در راه خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک از امروز دوشنبه تا پایان این هفته در استان شدت می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز بارش‌های رگباری و پراکنده همراه با افزایش ابر به ویژه در نواحی شمالی و مرکزی همراه با وزش باد رخ خواهد داد.

او افزود: سرعت وزش باد در روز سه‌شنبه  این هفته نسبت به روز‌های دیگر کمتر پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به روند افزایش دما از فردا سه‌شنبه در استان ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۹ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که فردا به ۳۲ درجه خواهد رسید و تا روز پنجشنبه به ۳۵ درجه می‌رسد.

آهنگر زاده بیان کرد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۱۷ درجه سلسیوس بوده است که شب‌های آینده بین دو تا سه درجه افزایش می‌یابد.

او تصریح کرد: فریمان با کمینه دمای هوای ۹ درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۳۴ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی از ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در بجستان با سرعت ۶۱ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار