سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز در خوزستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا از ۹ به ۱۲ شهر افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درخصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در خوزستان گفت: تعداد شهر‌های قرمز استان از ۹ به ۱۲ شهر افزایش یافته است.

او افزود: با توجه به آخرین بررسی‌های صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهر‌های دزفول، آبادان، رامهرمز، شوش، شوشتر، کارون، امیدیه، اندیمشک، ماهشهر، مسجدسلیمان، هندیجان و گتوند در وضعیت قرمز قرار دارند.

ابول نژادیان با بیان اینکه وضعیت شهر‌های اهواز، بهبهان، حمیدیه و خرمشهر، نارنجی و وضعیت شهر‌های آغاجاری، اندیکا، ایذه، باغملک، باوی، دشت آزادگان، رامشیر، شادگان، لالی، هفتکل و هویزه در وضعیت زرد است، اظهار داشت: با توجه به افزایش شهر‌های قرمز استان، لازم است تا هم استانی‌ها ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از هرگونه حضور در آیین‌ها و تجمع‌ها، بازارچه‌های غیر رسمی و... به شدت پرهیز کرده و مرتب دست‌ها را آب و صابون بشویند و حتما از ماسک استفاده کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: از آنجایی که وضعیت اهواز نیز از پس از چند روز ثبات، از حالت زرد به نارنجی تغییر پیدا کرده، این زنگ خطر افزایش موارد را به صدا در آورده است، بنابراین از مردم درخواست می‌شود تا با پیوستن به پویش من ماسک می‌زنم یاریگر مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا باشند.

او ادامه داد: این وضعیت ممکن است روزانه و با توجه به وضعیت شناسایی بیماران در هر شهرستان تغییر پیدا کند و امیدواریم با همراهی و همکاری مردم شاهد کنترل و ریشه کنی هرچه سریعتر این بیماری در استان باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار