دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با هدف حمایت قضایی و رفع موانع تولید از کارخانه پشم شیشه ایران بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر آسیابی در بازدید از قدیمی‌ترین و بزرگترین کارخانه تولید پشم و شیشه کشور که با هدف حمایت قضایی و رفع موانع تولید انجام شد، اظهارداشت: این کارخانه با ٢٠٠ کارگر و با نهایت ظرفیت در حال تولید است و ٧٠ درصد تولید بازار کشور را در اختیار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس، افزود: این کارخانه هیچگونه معوقات و مطالبات کارگری ندارد و چنانچه تعطیل شود کشور با کمبود پشم و شیشه و واردات این محصول مواجه خواهدشد.

آسیابی در ادامه مشکل اصلی شرکت را روند کند تکمیل کارخانه جدیدالاحداث در منطقه ویژه اقتصادی اعلام و تصریح کرد: تا زمانیکه کارخانه در محل جدید به بهره برداری نرسد متولیان امر حق تعطیلی کارخانه فعلی را نخواهند داشت و مطالبه دادستانی از هلدینگ مربوطه و شستا کمک به تسریع تکمیل پروژه و انتقال کارخانه است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس افزود: باتجهیز شرکت به فلیتر‌های نوین، آلایندگی کارخانه کاهش یافته و در استاندارد‌های محیط زیست است.

کارخانه تولید پشم شیشه ایران بیش از ٥٥ سال است که با ظرفیت اسمی ٩ هزار تنی در سال عایق‌های معدنی تولید می‌کند و ٩ هزار تن از ١٤ هزار تن پشم شیشه مورد نیاز کشور را تامین می‌کند.

به گفته مسئولان کارخانه، ایجاد خط‌های جدید تولید نخ شیشه با ظرفیت ٣٠ هزار تنی در سال یکی از طرح‌های توسعه این واحد تولیدی است.
تولیدات این کارخانه علاوه بر تامین نیاز داخل کشور به دیگرکشور‌ها هم صادر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار