سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از پیام رسان‌های داخلی یکی از ماموریت‌های اصلی این کمیسیون در مجلس است.

حجت الاسلام نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: هم اکنون فضای مجازی در اختیار شبکه‌های معاند قرار گرفته است که تیشه به ریشه همه ارزش‌های جامعه اسلامی می‌زنند.

او با بیان اینکه مدیریت فضای مجازی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است، افزود: حمایت از پیام رسان‌های داخلی را در اولویت نشست‌های کمیسیون فرهنگی مجلس قرار داده ایم تا به فوریت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم.

حجت الاسلام نصیرایی با انتقاد از کوتاهی وزارت ارتباطات در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، ادامه داد: راه اندازی این شبکه ملی از مهمترین مطالبات رهبر معظم انقلاب بوده که قانون فعلی وزارت ارتباطات را متولی می‌داند، اما این وزارت، تولید محتوای شبکه ملی اطلاعات را جزو وظایف خود نمی‌داند و می‌گوید زیرساخت شبکه ملی اطلاعات بر عهده وزارت ارتباطات و لایه محتوایی و خدمات آن بر عهده مسئولان دیگر است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: متاسفانه علاوه بر اینکه وزارت ارتباطات خود هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد بلکه به مجموعه‌های دیگر نیز اجازه ورود به میدان فضای مجازی و تولید محتوا نمی‌دهد تا این فرصت در اختیار جریان انقلابی قرار داده شود.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی همچنین مسئله ازدواج آسان و جمعیت را از دیگر ماموریت‌های کمیسیون فرهنگی مجلس دانست و عنوان کرد: کمیسیونی ویژه در رابطه با مسئله جمعیت و خانواده در مجلس شورای اسلامی تشکیل می‌شود تا این مسئله را با جدیت پیگیری کنیم.

ساماندهی مسکن، روی میز مجلس شورای اسلامی

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از اوضاع نابسامان مسکن در کشور، گفت: رسیدگی به بازار آشفته مسکن از مهمترین کار‌های مجلس شورای اسلامی است و امیدواریم حرکتی شکل بگیرید تا حداقل بخشی از مشکلات مردم و قیمت‌های مسکن کاهش یابد.

حجت الاسلام نصیرایی درباره راهکار‌های عملی تامین مسکن نیازمندان نیز، افزود: نهاد‌های حاکمیتی ظرفیت‌های فراوانی در حوزه زمین دارند که باید، ظرفیت فنی و مهندسی سپاه و ظرفیت اقتصادی مجموعه‌هایی مانند بنیاد برکت، آستان قدس را به میدان آورد تا مسکن ارزان قیمت در اختیار نیازمندان واقعی قرار گیرد.

او تصریح کرد:برای ساماندهی مسکن، طرحی درمجلس شورای اسلامی آماده شده است که با قید فوریت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.