ظریف:

پیامی مهم به پوتین منتقل کردم

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی در شبکه‌های اجتماعی به تشریح دستاورد‌های سفر خود به مسکو پرداخت.

پیامی مهم به پوتین منتقل کردمبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سه‌شنبه شب در پیامی توییتری نوشت: در مسکو، پیامی مهم به رئیس جمهوری [ولادیمیر] پوتین منتقل کردم؛ گفت‌وگوهای گسترده‌ای با وزیر امور خارجه [سرگئی] لاوروف درباره همکاری دوجانبه و هماهنگی منطقه‌ای و جهانی [میان ایران و روسیه] داشتم.

ظریف افزود: دیدگاه‌های مشابهی [با روسیه] درباره برجام و نیاز به رعایت قوانین بین‌الملل داریم؛ انعقاد توافق بلندمدت برای همکاری جامع راهبردی به توافق رسیدیم.


بیشتر بخوانید: سند ۲۰ ساله میان ایران و روسیه درباره چه موضوعی است؟                                                                                                                         


                                                                                       

پیامی مهم به پوتین منتقل کردم

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
" Sarbaze ,, Fadaeye ,, Rahbaram
۰۴:۵۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام . یعنی واقعاً آقای حسن روحانی ، هنوزم تصمیم نداره که قرارداد برجام‌رو به فراموشی بسپارن ؟ برجامی که در این چندسال به معنای دقیق و واقعی کلمه فقط یک تعهدنامه بی‌فرجام بود . شرایط کنونی جامعه واقعا برگرفته از همین قراردادی بود که اقتصاد ایران بهش گره خورد و باعث شد ثبات و امنیت اقتصادی ایران دچار سردرگمی و تزلزل بشه . آمریکای جنایتکار که این قرارداد‌رو پاره کرد . سه کشور اروپایی هم که به گفته خود رئیس‌جمهور محترم و کابینه‌ی دولت ، هیچ قدمی تاکنون برای منافع ایران انجام ندادن . تحریم‌ها لغو که نشد ، بماند , تحریم‌های بیشتری هم اضافه شد . آخه با این شرایط چرا باید ایران در چنین قراردادی فقط یکطرفه به تعهداتش عمل بکنه ؟
آخرین اخبار