مرسدس بنز کلاس s خودرو جدیدی است که فضای داخلی آن متفاوت از دیگر خودروها طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مرسدس چندین بار در گذشته، فضای داخلی کلاس جدید S را پیش بینی کرده بود، اما هم اکنون تصاویر این خودرو خارق العاده را به نمایش گذاشته است. مرسدس بنز - Mercedes Benz - شرکت خودروسازی آلمانی است، که در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتور‌های درون‌سوز و همچنین ارائه خدمات مالی (لیزینگ و بیمه اتومبیل) فعالیت می‌کند.

این شرکت ادامه قدیمی‌ترین سازنده خودرو‌های بنزینی در جهان، یعنی دایملر موتورن گیزلشافت است، که در سال ۱۸۹۰ توسط گوتلیب دایملر و ویلهلم مایباخ تأسیس شده بود. امروزه مرسدس بنز یکی از زیرمجموعه‌های شرکت دایملر آ گ به‌شمار می‌آید و همراه با آئودی و ب‌ام‌و، سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند که به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند.

 مرسدس کلاس S

 این ستاره سه وجهی روی پنج صفحه نمایش، روشنایی محیطی پیچیده و جلو متمرکز شده است. فضای داخلی در این خودرو متفاوت از دیگر خودروها طراحی شده است. ب پیله لوکس در اینجا با فرمت بنز نمایش داده می‌شود، زیرا نسخه مایباخ از فضای صندلی کشیده حتی بیشتر برخوردار خواهد بود.

 مرسدس کلاس S

مرسدس با ارائه کوسن‌های گرم برای پایه‌های عقب و همچنین گرم کردن ناحیه زیر دستبند‌های گرم شده در درب، دوباره بازی خود را در بخش پریمیوم انجام خواهد داد. از جمله ویژگی های جدید مرسدس می توان به فوم صوتی قوی اشاره کرد تا کابین را خوب و آرام نگه دارد.

 مرسدس کلاس S

در حالی که کلاس S  دارای یک طرح چهار صندلی جذاب‌تر است، اما نسل جدید نیز با پیکربندی پنج صندلی کاربردی‌تر ارائه می‌شود.  گذشته از تغییرات واضح در سیستم سرگرمی، اکنون یک صفحه نمایش لمسی ۱۲.۸ اینچی در این خودرو طراحی شده است. S جدید دارای ۲۷ کلید سخت‌تر از W۲۲۲ با استفاده از کنترل‌های لمسی است.

 مرسدس کلاس S

علاوه بر کنترل‌های جدید و صفحه نمایش‌های لمسی، روش‌های دیگری نیز برای بازی با تنظیمات وجود دارد. دستیار "هی مرسدس" از ۲۷ زبان پشتیبانی خواهد کرد و پشتیبانی بیشتری از حرکات دست انجام می‌شود. ترفند مهمانی دیگر در دسترس بودن دو صفحه نمایش سر به بالا خواهد بود که پیشرفته‌تر آن برای اولین بار در HUD یک ماشین تولید واقعیت افزوده را نشان می‌دهد.

 مرسدس کلاس S

کلاس S ، چرخ استاندارد ۷۱ میلی متر (۲.۸ اینچ) بین محور‌ها نسبت به نسخه قبلی خود دارد، در نتیجه چرخ محور ۳۱۰۶ میلی متر (۱۲۲.۲ اینچ) خواهد بود. در مرحله LWB مقدار آن ۵۱ میلی متر (۲ اینچ) برای کل ۳۲۱۶ میلی متر (۱۲۶.۶ اینچ) اضافه می‌کند.

 مرسدس کلاس S

 مرسدس کلاس S

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار