معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، از عضویت بیش از نیمی از آموزش دهندگان به صورت فعال در شبکه شاد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رهدار براتی معاون سواد آموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از نیمی از آموزش دهندگان به صورت فعال در شبکه شاد عضو شدند.

او با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی آموزش توقف یافتنی نیست افزود: جهت آموزش مستمر و حرکت رو به جلو، نیاز به غنی سازی محتوا‌های آموزشی شبکه شاد با مشارکت تمامی آموزش دهندگان استان را داریم.


بیشتر بخوانید


براتی اضافه کرد: تولید محتوای آموزشی در دوره انتقال از سوی آموزش دهندگان استان به صورت منظم و هدفمند در حال آماده‌سازی و بارگذاری در فضای مجازی است.

او آموزش در بستر فضای مجازی را موثرترین و بهترین روش جهت عدم رجعت به بی سوادی و حرکت به سوی ریشه کنی بی سوادی و همچنین افزایش سواد رسانه‌ای سوادآموزان بیان کرد و این چنین اقدامات را لازمه آمادگی کامل سواد آموزان جهت ارائه نتیجه بهتر آموزشی در سال‌های آتی دانست.

براتی خاطر‌نشان کرد: امید است تا پایان شهریور ماه امسال سایر آموزش‌دهندگان نیز با نصب اپلیکیشن شاد عضو این گروه در فضای مجازی شوند.

او در پایان گفت: با افتتاح آموزشگاه‌های مجازی در مراکز یادگیری محلی، مدیران و آموزش دهندگان سریعتر و راحت‌تر می‌توانند با سوادآموزان از طریق فضای مجازی ارتباط آموزشی برقرار کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار