رئیس مجلس شورای اسلامی پس از سرکشی به شهر سوسنگرد با بالگرد وارد فرودگاه اهواز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دقایقی پیش قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پس از سرکشی به شهر سوسنگرد با بالگرد وارد فرودگاه اهواز شد تا به همراه استاندار و رئیس مجمع نمایندگان خوزستان نظارت میدانی خود از برخی پروژه‌های شهر اهواز را آغاز کند.

قالیباف به همراه رئیس مجمع نمایندگان خوزستان و دیگر مسئولین استانی برای بازدید وارد شرکت لوله سازی اهواز شد.

تحول جدی در خوزستان با طرح ۵۵۰ هزار هکتاری

رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص نظارت‌های میدانی خود گفت: امروز برای فاز اول و دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری در خدمت دشت آزادگان و سوسنگرد بودیم. قبلا از اجرای این طرح محیط و فضا را دیده بودم و این طرح ۵۵۰ هزار هکتاری توانسته تحول جدی و اساسی ایجاد کند.

او بیان داشت: طرح در دشت آزادگان به خوبی پیش رفته است و  نیاز به تکمیل و اعتبارات نیاز دارد. کارخانه لوله سازی واقعا در حجم بالا کار را ادامه دهند. انواع لوله‌ها در پوش‌های داخلی تولید کنند. تحریم ما را وآدار کرد خلاقیت‌های بهتری نشان دهیم.

قالیباف افزود: وقتی دشمن ظرفیت فنی و علمی در اختیار ما قرار نمی‌دهد این فرصت برای تولید در شرکت‌های دانش بنیان فراهم می‌شود و با روحیه جهادی در جنگ اقتصادی پوشش صادارت و انتقال نفت و گاز را دارند. یک مجموعه با جود مشکلات مالی و ورشکستگی  توانسته یک کارخانه فعال داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی برای تداوم پایداری کارخانه لوله سازی تلاش‌ها را به کار می‌گیریم و تصمیمات گرفته شده باید به مرحله نهایی برسانیم مشکلات را حل و فصل کنیم، مردم خوزستان از امکانات که در استان هست به خوبی برخوردار نیستند.

این مقام مسئول گفت: موضوع اشتغال مشکل جوانان بوده و آب برای شرب و کشاورزی نیز در این نظارت میدانی مطرح شد همچنین در حوزه‌های شهری و روستایی مشکلات فاضلاب موضوعات جدی است وبه  زیر ساخت‌های شهری آسیب زده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.