توسعه شهر بناب جدید مرند بر اساس طرح هادی است

شهردار بناب جدید مرند با اشاره به اینکه طرح هادی شهری به طور اصولی برای اولین بار، در بهمن سال ۱۳۹۷ ابلاغ شد گفت: از آن تاریخ، تمامی اقدامات در این شهر طبق این طرح انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سعید قادری شهردار بناب جدید مرند  گفت: در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر طرح جامعه تهیه نمی‌شود.

او  با اشار به تحقق ۱۲۰ درصدی بودجه ۲۲ میلیارد ریالی سال گذشته شهرداری، بودجه امسال نیز با افزایش ۱۰ میلیارد ریالی بسته شده است.

او در خصوص پروژه نیمه کاره شهرداری  افزود: با توجه به نبود پارک در شهر بناب جدید و نیاز مبرم به ایجاد آن، طبق توافق با اداره اوقاف، گورستان ورودی شهر به عنوان محل احداث پارک تعیین و عملیات احداث آن آغاز شده است.

شهردار بناب جدید مرندبیان کرد: همچنین محل موجود در مسیر کتابخانه شهر با کاربری فضای سبز، مجهز به برخی وسایل شهربازی شده و عملیات احداث زمین والیبال ساحلی نیز در حال اتمام است.

قادری در مورد مشکل جایگاه سی ان جی این شهر نیز گفت: این جایگاه که ۴۹ درصد آن متعلق به مشارکت کننده و بقیه با شرکت نفت می‌باشد، به دلیل اختلافات پیش آمده با ۱۶۲ میلیون تومان بدهی بسته شده بود که با تلاش مسوولین شهرستان و پرداخت مبلغی از بدهی و تقسیط بقیه، دوباره راه اندازی شد.

او  ادامه داد: در مورد پرداخت مبلغ تعهد شده به مشارکت کننده نیز اقداماتی از جمله واگذاری آن به بخش خصوصی انجام شده است که امیدواریم به زودی به نتیجه رسیده و این مشکل نیز حل شود.

او همچنین از اقدام شهرداری برای تامین دوربین‌های ترافیکی در نقاط حساس شهر بناب خبر داد و افزود: در راستای حل موضوع وقفیت این شهر نیز اقداماتی انجام شده است که با حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

شهردار بناب جدید در ادامه با اشاره به وجود یک هزار و ۷۵۰ خانوار در این شهر اظهار داشت: خواسته ما از شهروندان این است که با واریز عوارض سطح شهر، به شهرداری در جهت تامین هزینه‌های عمرانی و جاری کمک کنند.

قادری ضمن اشاره به برگزاری جشنواره زعفران در سال گذشته در تبریز خاطرنشان کرد: سعی ما این است امسال نیز جهت معرفی هرچه بیشتر زعفران بناب، آن را به صورت استانی برگزار کنیم.

او در ادامه با حضور قادری شهردار بناب جدید و خبرنگاران و فعالان مجازی، از پروژه‌های در حال اجرای شهرداری بازدید شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.