مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: ۲۵ کیلومتر از جاده جم – فیروزآباد بدون انسداد کامل مسیر ترمیم می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: عملیات ترمیم ۲۵ کیلومتر از جاده جم – فیروزآباد با انسداد کامل مسیر همراه نخواهد بود و سه جاده جایگزین برای تردد شهروندان پیش‌بینی شده است.

علیرضا سیاهپور افزود: برای کسانی که نخواهند از مسیر در دست تعمیر عبور کنند و برای مقاطعی که نیاز به انسداد کامل مسیر وجود دارد، سه مسیر جایگزین جاده شیراز، قیروکارزین، فیروزآباد، خنج، لامرد، عسلویه- شیراز، فیروزآباد، فراشبند، اهرم، بوشهر و شیراز- دشت‌ارژن، بوشهر و عسلویه پیش‌بینی شده است.

او ادامه داد: پیش‌بینی اعتبار مورد نیاز برای ترمیم ۲۵ کیلومتر از این جاده بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال است .

سیاهپور اظهار داشت: پیش‌بینی این بود که عملیات ترمیم از بیستم شهریور آغاز شود که در همین مدت تماس‌هایی از طرف حوزه‌های اقتصادی عسلویه، جم و بوشهر داشتیم که در صورت امکان عملیات ترمیم بدون انسداد کامل مسیر انجام شود.

او گفت: بر همین اساس و با توجه به اینکه در قسمت‌هایی از این جاده فقط یک لاین (خط) نیاز به ترمیم دارد، بنا شده که پیمانکار طرح پیش‌بینی خود را بر اساس لاینی که نیاز به ترمیم دارد انجام دهد و خودرو‌ها در آن مسافتی که در دست ترمیم است از یک لاین به شکل رفت و برگشت عبور کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: لازمه اجرای این طرح، حضور و همکاری پلیس و نیروی انتظامی برای مدیریت محدودیت ترافیکی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار