توزیع سوخت یارانه‌ای در بین کشاورزان مهابادی

مسئول واحد مکانیزاسیون مهاباد گفت: همزمان با فصل کشت غلات در مهاباد به هر دستگاه تراکتور بومی و ردیف کار سوخت یارانه‌ای داده می‌شود.

خسرو حسن‌پور مسئول واحد مکانیزاسیون مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: امسال برای کشت پاییزه برای هر دستگاه تراکتور ۸۰۰ لیتر و برای هر دستگاه ردیف‌کار ۷۰۰ لیتر سوخت یارانه‌ای توزیع شده تا کشاورزان در این فصل مشکلی برای تامین سوخت نداشته باشند.

حسن پور با بیان اینکه سهمیه تعیین شده متناسب بر نیاز شهرستان اختصاص یافته، افزود: با تحویل به موقع سوخت، کشاورزان و صاحبان ماشین‌آلات کشاورزی مشکلی در رابطه با تامین آن برای دستگاه‌های خود نخواهند داشت.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول در مهاباد اذعان کرد: کارشناسان این اداره در زمان شروع کشت پاییزه نیز هر دستگاه را یکبار دیگر از نظر تراکم کشت و وضعیت فنی دستگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورت وجود هر مشکلی آن را رفع می‌کنند.

حسن پور بیان کرد: چهار هزار و ۳۵۰ دستگاه تراکتور و ردیف‌کار برای کشت مکانیزه غلات در این شهرستان معاینه فنی شدند که از این تعداد، چهارهزار دستگاه تراکتور و ۳۵۰ دستگاه ردیف کار بود.

مسئول واحد مکانیزاسیون مهاباد خاطر نشان کرد: پنج مرکز خدمات ادوات کشاورزی با پنج نفر کارشناس فنی هم‌اکنون در ۲ بخش مرکزی و خلیفان فعال است که بر نحوه عملکرد این دستگاه‌ها نظارت می‌کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.