دبستان ۶ کلاسه محدثه در روستای میان شهر از توابع شهرستان قلعه گنج با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح دبستان ۶ کلاسه محدثه در روستای میان شهر از توابع شهرستان قلعه گنج از کلنگ زنی و افتتاح ۳۰۹ مدرسه در قالب یک هزار و ۴۳۲ کلاس درس طی دو سال اخیر در استان خبر داد.

او گفت: ۳۲۰ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان کرمان وجود داشت که ۲۹۰ پروژه آموزشی تا کنون تکمیل شده است و مابقی تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

اسکندری نسب با اشاره به نقش موثر فضای آموزشی استاندارد و مطلوب در تسهیل فرآیند یاددهی و یادگیری، افزود: در سه سال اخیر ۳۱ مدرسه در قالب ۲۲۰ کلاس درس در شهرستان قلعه گنج کلنگ زنی شده یا به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، تصریح کرد: مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شهرستان قلعه گنج نیز با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

او بیان داشت: مدرسه ۶ کلاسه محدثه روستای میان شهر هم امروز با زیر بنای ۴۸۰ متر مربع در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

اسکندری نسب افزود: ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی صرف ساخت این مدرسه شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار